Rejestracja on-line

Nowoczesny sposób rejestrowania wizyt lekarskich w Twojej placówce

Rejestracja on-line

Czy powinno się zainwestować w bezpieczne i skuteczne rozwiązanie, które pozwoli usprawnić proces obsługi pacjenta w placówce? Zdecydowanie! A dlaczego?

Warto zacząć od nowelizacji Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 164, poz. 1027, z późn. zm.), zgodnie z którą każdy świadczeniodawca ma obowiązek wprowadzenia e-rejestracji. To jednak nie wszystko.

Rejestracja on-line ma wiele zalet.

Poznaj korzyści, jakie zyskasz wdrażając rozwiązanie i proponując swoim pacjentom dostęp do rejestracji internetowej.

  • Wygoda i oszczędność czasu - rejestracja on-line dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Pacjent może zarejestrować się do lekarza samodzielnie, z każdego miejsca i o każdym czasie. Mniejsze kolejki do rejestracji to też korzyść dla pracowników rejestracji, ponieważ mają szansę na poświęcenie większej uwagi pacjentom znajdującym się w placówce. Jest to ważne szczególnie w godzinach szczytu, kiedy niejednokrotnie muszą obsłużyć ogromną ilość pacjentów.

  • Racjonalizacja czasu pracy lekarza - terminarz lekarza, udostępniany pacjentom w ramach e-rejestracji, pobierany jest bezpośrednio z systemu medycznego. Co ważne, lekarz ma tylko jeden terminarz, dzięki czemu nie trzeba przepisywać dodatkowych informacji, a ryzyko nałożenia terminów wizyt jest zlikwidowane. To sprawia, że lekarz może w pełni poświęcić swój czas pacjentom. Jeśli nie posiadasz systemu informatycznego współpracującego z OSOZ, też możesz skorzystać z tego rozwiązania.

  • Szybka i łatwa rejestracja - rejestracja zajmie pacjentowi kilka chwil, a dzięki temu, że komunikacja opiera się jednocześnie na wiadomościach e-mail, wszystkie informacje ma zawsze pod ręką. Jeśli dodatkowo pacjent posiada Indywidualne Konto Zdrowotne, może gromadzić na nim historię wizyt, zażywanych leków czy wyniki badań laboratoryjnych.

  • Promocja placówki - pacjent, po znalezieniu strony internetowej placówki, może od razu zarejestrować się na wizytę. Ponadto, rozwiązanie pozytywnie wpłynie na wizerunek Twojej placówki, która będzie postrzegana jako nowoczesna i postępowa. Warto poinformować pacjentów o usłudze np. za pośrednictwem plakatów informacyjnych, dzięki czemu liczba osób korzystających z nowego rozwiązania zwiększy się.

  • Bezpieczeństwo informacji - rejestracja internetowa zapewnia ochronę danych, znajdujących się w terminarzu, przed dostępem osób nieuprawnionych. Pacjent także nie musi się obawiać o swoje dane, ponieważ są one szyfrowane w jego komputerze i w takiej postaci docierają do placówki.

  • Pełna kontrola - placówka zyska pełną kontrolę nad wizytami rejestrowanymi drogą on-line, ponieważ każda wizyta jest potwierdzania ręcznie, przez pracownika rejestracji, lub automatycznie, przez system informatyczny. Z kolei pacjent otrzyma wiadomość mailową o dostępności tego terminu i potwierdzenie rezerwacji.

  • Przypomnienia SMS - informowanie pacjentów o zbliżającym się terminie wizyty, za pomocą SMS, to kolejny krok do lepszego kontaktu z pacjentami. Przypomnienia zwiększą też szansę na pojawienie się pacjenta na wizycie, dzięki czemu zredukujesz koszty odwołanych wizyt. Przypomnieniami możesz objąć konkretną grupę lekarzy. Nie muszą być to wszystkie wizyty, ale np. usługi komercyjne.

Jeśli jesteś zainteresowany nawiązaniem współpracy, skontaktuj się z naszym konsultantem pod numerem telefonu 32 609 12 61, wyślij zapytanie na adres e-mail kontakt@osoz.pl lub poproś o kontakt z konsultantem OSOZ.

Chcę porozmawiać z konsultantem