Leki on-line

informacje

Udostępnij on-line informacje o lekach!

 

Zastanawiasz się, jak ułatwić pacjentom dostęp do informacji o lekach? Udostępnij możliwość wyszukiwania i rezerwacji leków przez Internet.

Twoi pacjenci na pewno już teraz szukają informacji o lekach on-line. Możesz ich mile zaskoczyć, oferując możliwość sprawdzania dostępności oraz rezerwacji leków również w Twojej aptece.

Jak to działa?

Rozwiązanie jest w pełni zintegrowane z systemem aptecznym. Dzięki temu apteka może udostępnić informacje o dostępności leków dla pacjenta wprost z systemu aptecznego. Każda internetowa rezerwacja pacjenta jest też natychmiast widoczna dla farmaceuty w systemie aptecznym, bezpośrednio podczas sprzedaży, skąd może łatwo zostać obsłużona.

W przypadku, gdy lek jest niedostępny w aptece, farmaceuta ma możliwość zaproponowania zamiennika lub – na podstawie otrzymanej rezerwacji – może zamówić brakujące leki w hurtowni. Pacjent na bieżąco otrzymuje powiadomienia e-mail informujące o tym, co się dzieje z jego rezerwacją.

Co zyskasz, korzystając z tego rozwiązania?

Nowy wymiar obsługi pacjenta – zainteresujesz ofertą pacjentów, którym do tej pory „nie było po drodze" do Twojej apteki. Zapewnisz im możliwość wygodnego sprawdzenia informacji o dostępności leku oraz wysłania rezerwacji z dowolnego miejsca i w dowolnej chwili, przez 24 godziny na dobę.

Rezerwację leków aktualnie niedostępnych w aptece – masz możliwość wyświetlania informacji o lekach, których aktualnie nie posiadasz na stanie magazynowym. Rezerwacja pacjenta automatycznie zasugeruje Ci sprowadzenie leku z hurtowni. Zapewnisz pacjentom kompleksową obsługę.

Interaktywna komunikacja – w przypadku, gdy poszukiwany przez pacjenta lek nie jest aktualnie dostępny w aptece, możesz zaproponować mu zakup zamiennika. Tak też postąpiłby farmaceuta w aptece. Dając pacjentowi możliwość zakupu zamiennika, nie pozostawisz go bez leku.

Powiadomienia e-mail – umocnisz kontakt z pacjentem, wysyłając mu na bieżąco powiadomienia o statusie rezerwacji, np. akceptacji rezerwacji, zaproszeniu po odbiór leków. Takie powiadomienia zwiększą też szansę na odbiór zarezerwowanych leków przez pacjentów.

Jak nawiązać współpracę?

Więcej informacji o usłudze możesz uzyskać prosząc o kontakt z konsultantem OSOZ, kontaktując  się  telefonicznie pod numerem 32 609 12 61 lub wysyłając  zapytanie  na adres e-mail kontakt@osoz.pl.